Ποιήματα ημερολογίου

Πικράθηκα βαρέθηκα,

φιλιά με παρακάλια,

είναι κι αλλού πορτοκαλιές,

που κάνουν πορτοκάλια.

~

Τις πίκρες και τα βάσανα

που πέρασα για σενα

τα ξέχασα σαν γύρισες

κοντά μου απ’ τα ξένα

~

Γλυκά γλυκα ας φίλαγα

το κόκκινο σου χείλι

κι ας με μαχαίρωναν μετά

χίλιοι οχτροί και φίλοι

~

Μην αγαπάς πολλούς μαζί

αγάπα μόνον ένα

και δείξε την προτίμηση

αγάπη μου σε μένα

~

Σε παίρνω για γυναίκα μου

γλυκειά μου νοσοκόμα

θα μου γιατρεύεις τη καρδιά

μα και μαζί το σώμα

Leave a Reply

