Ποιήματα ημερολογίου

Οπου κι αν πάω σε θυμάμαι

οπου κι αν πάω σε ζητώ

δικαίωμα σου να με ξεχάσεις

δικαίωμα μου να σ’ αγαπώ.

~

Πολλές φορές προσπάθησα

να φύγω μακρυά σου

μα της καρδιάς η λογική

με έφερε κοντά σου.

~

Ολος ο κοσμος να ‘ναι εδώ

μα μια ψυχή να λείπει

μαύρος μου μοιάζει ο ουρανός

πικρή με δέρνει λύπη.

~

Σ’ αγάπησα σε πονέσα

μα θέλω πεθάνω

αφού δε θές αγάπη μου

ταίρι μου να σε κάνω.

~

Πιο εύκολο μου φαίνεται

τα αστέρια να μετρήσω

παρά εσένα αγάπη μου

να σ’ απολησμονήσω

~

Κι αν υποφέρω στη ζωή

για σε, δε μετανιώνω

μου δίνεις φως μου τη χαρά

μ’ ένα φιλί σου μόνο

~

Μες στου τσιγάρου το καπνό

και του πιοτού τη ζάλη

έρχεσαι μες στην σκέψη μου

και με παιδεύεις πάλι

~

Σε είδα στ’ ονειρο μου χτες

κι είπες να σε φιλήσω

μα πριν σου παρω το φιλί

τι μου ‘ρθε να ξυπνήσω

~

Για τη χαμένη αγάπη μου

έπαψα πια να κλαίω

τον πόνο που μου φόρτωσες

ντρέπομαι να τον λέω.

Leave a Reply

