Μακάβριο

– Οταν μεγαλώσεις τι θα γίνεις?

– Σκουλήκια…

kenny-02.gif

16 responses to “Μακάβριο

  1. Εγώ όταν μεγαλώσω θέλω να γίνω σκύλος.

  2. και εγώ που μεγάλωσα…θελω να γίνω πάλι παιδί!

  3. Εγώ θέλω να γίνω άνθρωπος!

  4. @ zero:
    kai omws kai edw xwrane ta dilhmata skoulikia h staxtes, to my way h to en8ade keite o mpatirhs o Loukas, ktl 😛

  5. Τα διλήματα είναι για να ομορφαίνουν τη ζωή μας όταν διαλέγουμε το σωστό και να μας ωριμάζουν όταν διαλέγουμε το λάθος. Αν και στη προκειμένη περίπτωση δεν νομίζω πως έχει ιδιαίτερη σημασία.

    Όπως σου είπα ήδη:
    Στάχτη & my way

  6. στάχτη ή αλλιώς “eat my dust”… σας αφήνω …τώρα να πιώ μια σοκολάτα ακόμη με extra σαντιγη και να γινω τετραφυλλη ντουλαπα ή να τη στερηθω και να διατηρησω την διμετρη κορμάρα μου…χμ, αυτα ειναι διλληματα? αλλα τη σκάω, πάλι τα σκουλίκια θα μας φάνε…οποτε, σοκολατα με σαντυγι σου’ρχομαι!!!!!

  7. @ Mayamaya : xaxaxaxa!!! 😀 That’s the spirit grl ! Drink up! 😛

  8. ..Ήήήήήή!! Πανα’ία μ’!!!!…. Καλά, κάποιο λιγάκι πιο, έτσι…., μακαβριότερο και πιο, έτσι…, ‘freaky’ καρτουνάκι (απ’το ‘cartoon’)-κινούμενη εικόνα (απ’το ‘cartoon’ δηλαδή), δεν είχες να βάλεις εδώ πιο πάνω?? Τέλωσπάντων. Εγώ πάντως όταν μεγαλώσω θέλω να βρω τι ηλικία έχω πραγματικά… (Γιατί ως τώρα… κάάάάάπως ‘σκούρα’ μου τα ‘λένε’ οι πιο πολλοί μου φίλοι-ες αλλά κυρίως οι -μέχρι-πριν-λίγο- άγνωστοι: με περνάνε για -τουλάχιστον- πολύ μικρότερο.. και, τι να πω??, δεν ξέρω πια τι να κάνω. Το μόνο που έχω να πω είναι απλώς… ‘Thnk u a lot, ‘mother’ nature (from my heart + my soul)’!!!!… Δηλαδή, αυτό που μου συμβαίνει με την ηλικία μου και -πολύ κυριότερα όμως- με την εμφάνιση (κυρίως την ‘φατσική’ μου) είναι ότι μα ότι καλύτερο…. Αισθάνομαι, πραγματικά, πολύ υπόχρεος -και πάρα πολύ λίγα λέω!- στον θεό. Γιατί αυτό? Γιατί με βλέπω τα αργότερα χρόνιαν φίλοι + φίλες, να έχω φτάσει λέει στα 30 και να μοιάζω με… 24 🙂 Από κει και πέρα? Φανταστείτε την συνέχεια….).

    Υ.Γ.: Αλλά τώρα που το σκέφτομαι καλύτερα όμως, είναι πάντως λίγο πρόβλημα αυτό για μένα: όταν την ‘πέφτω’ (κοινώς: τα ‘ρίχνω’, που λέμε) σε οποιαδήποτε καλή (..φατσικό-νοητικά) γκόμενα… βρω μπροστά μου (κάπου στην ηλικία μου πάντα -στάνταρ), και να μου λέει αυτή τότε… ‘Άντε ρε 19άχρονο / 20χρονό, μόμολο! ..Άντε ρούφα τ’αυγουλάκι σου και κάν’την από δω πέρα!…’ (..ώπα! Τι?… ‘Τρώω ‘πακέτο’ ‘ + πίκρα?? ‘Τρώω ‘πακέτο’ ‘ + πίκρα?? Δεν΄λέτε τίποτα απολύτως!! Αφανταστότατο ‘πακέτο’ + πίκρα (μαζί)!!..) και όταν συνήθως, αν και όχι πάντα, μετά της λέω (..μέχρι και την ταυτότητα μου φτάνω της βγάζω (..σε πάρα πολύ σπάνιες περιπτώσεις όμως) για να πειστεί δηλαδή) αυτή δεν πείθειται, ούτε δείχνει να πείθεται ττότε με τίποτα!… (Είναι το μόνο πράγμα που με θλίβει και λέω ‘ ‘mother’ nature, μπαρντόν… τφού σου!!, i’m so sad now, at this moment’ (αλλά ευτυχώς αυτό μου περνάει γρήγορα και, έτσι, συνεχίζω ακάθεκτος -ώσπου να συμβούν περίπου τα ίδια): Όχι δεν είμαι καθόλου μαζόχας δηλαδή, απλώς δεν το βάζω κάτω. Του ‘π…ίκατσου’* δηλαδή: έ, κάτι θα βρεθεί τελικά, ..δεν μπορεί να ‘μην’…)
    Παιδιά μπέσα: είαμι δηλαδή 26 αλλά… φαίνομαι ίσα ίσα για… 19 με 20…. . (κι όμως…) 😐
    * = u know, pikatchu? (καταλάβατε. Όπως το λέμε συχνά δηλαδή… ‘έ, του πού…’… γχμ!)

    Αυτά….

  9. Ώπα! Σημείωση: βέβαια, ξέχασα να πω ότι, νοίωθω -κυριολεκτικά- σαν… 19χρονός με 20χρονός (εκεί γύρω), παρά σαν 26χρονός (που είμαι δηλαδή), όμως… (κυρίως ψύχοσωματικά αλλά και στον χαρακτήρα δηλαδή). Έ, ‘λίγο’ τό’χεις δηλαδή να σου συμβαίνε κάτι τόσο -..σαν ‘ρεζουμέ’: πολύ μα πολύ καλό (..σαν την περίπτωσή μου, δηλαδή)?? Προσωπικά, δεν θα τό’λεγα ‘λίγο’….
    Είναι δηλαδή, στα πολύ ‘χοντρικά’: ότι μα ότι καλύτερο και θετικότερο αυτό. Πάντως, δεν κολώνω σε καμνιά περίπτωση να λέω την πραγματική ηλικία μου… 🙂

  10. κάνε blog ρε φίλε. Μη κάνεις το scrollbar μας όταν βλέπουμε comments να μοιάζει ωσάν την ψείρα.

  11. χα χα, το lovebug του loveblog κανει παραπονα! σωστος ωστόσο…

  12. Παιδιά, καλησπέρα σε όλους.

    Σόρρυ… Μπορείτε να μου εξηγήσετε όμως σε… κατανοητά + απλά Ελληνικά τι σημαίνουν αυτές εδώ οι -με το μπαρντόν-… ψίλο-‘τζιριτζάντζουλες’ που μου… ‘τσαμπουνάτε’ εδώ λίγο παραπάνω’?? Ειλικρινά, θα σας ήμουν πάρα πού υπόχρεος (ξέρω καλά Αγγλικά (ναι, κι όμως!..), αλλά… δεν εχώ το λυσάρι / γλωσάρι (έστω) της Αγγλικής… όμως εύκαιρο εδώ… με καταλαβαίνετε, έτσι?…).
    Ώπα! Και, μία μικρή + πολύ σημαντική χάρη: θα ήθελα μία καλή εξήγηση (..πάλι σε κατανοητά Ελληνικά, και όχι σε…. ‘κινέζικα’ όμως!.. Κάπως έτσι μου φαίνονται δηλαδή αυτά εδώ πέρα, και σόρρυ….), για το ‘ΤΙ’ να κανώ ακριβώς εδώ, δηλαδή, για να φαίνονται κιόλας πολύ καλύτερα αυτά τα ‘ψειράκια’ που γράφω εδώ πέρα (..είναι πάντως ενός είδους τέχνη κι αυτό όμως: όποιος την μάθει μπορεί να, το καλλιεργήσει λίγο και, στην τελική, να μπορεί βρει ακόμα και… βελόνα ή… κόκο σινάπης στα άχυρα…. Είναι + κάνω μία μικρό-εκπαίδευση του… ματιού μου (καθαρά!), γρα΄φοντας δηλαδή. (..Nevermind!) Δηλαδή, δεν είναι καθόλου… παραβλέψιμο κι αυτό! Είμαι του γνωμικού ”Μάθε τέχνη κι άστηνε…” (κλπ κλπ) 😉 ). Αυτό είναι που δεν έχω καταλάβει ως τώρα. Τίποτα άλλο….

    Ειλικρινά, χίλια συγνώμη για το ‘κάπως’ ύφος μου εδώ, αλλά κάποια πολύ -έτσι- ‘ευτράπελα’ πράγματα, έ…. ρε παιδιά!, τυχαίνει να μην τα… ‘πιάνω’ τόσο, όσο κάποια άλλα…. Είμαι άνθρωπος κι εγώ, όχι κάνας….. ‘επιστήμονας’…. της πληροφορικής!! ….Απαιτώ κι εγώ το… e-mail και το PC μου, που ta δικαούμαι άλλωστε, όπως ο κάθε σημερινός +νοήμων άνθρωπος! (..Ώχ, τι είπα τώρα? …Άσχετο! Μην δώσετε ‘βάση’… Απλώς μου ‘βγήκε’… σόρρυ!..) (….Αί! ‘Άμα…. πειά’!, στην τελική όλων δηλαδή!). Ελπίζω πάντως να μη παρεξηγηθώ (το λέω γενικότερα δηλαδή).

    Thnx!

    Υ.Γ.: Εντωμεταξύ…, ναι, ….ωρέ!, είμαι 26 χρονών! (..Το ξαναλέω, επίτηδες, πάλι!), και ας μην φαίνεται αυτό τόσο πολύ απ’το γράψιμό μου εδώ…..
    Και γιατί γράφω τώρα έτσι? Ιδού! : Έφαγα ένα ολόκληρο… ρολόι τοίχου στο κεφάλι (..πραγματικό συμβάν! Δεν ψεύδομαι. Απλώς είμαι λίγο τρυλός….ξέρω, άσχετο..), πριν μερικές εβδομάδες, και από τότε μπερδεύομαι αβέρτα, και δεν θυμάμαι πως γράφονται κάποιες γωνστές -για άλλους- λέξεις. Τώρα τις ξαναμαθαίνω με ένα βιβλιαράκι που μου δάνεισε ένας μικρούλης ξάδερφός μου από ένα Νηπιαγωγείο (συγνώμη, αλλά έχω.. προβληματάκει δηλαδή…)……
    (…Τι διάβαζα τώρα, εδώ που είμαι? Ά ναι, τις ασκήσεις μου. Ά, ναι ναι! Όντως…. (Look!) : ” Φί-λε, ‘CHAMELE’, να, ένα, μή-λο’…. ”Πήγαινε, το, μήλο, αυτό, πάνω, στο… τρα… τραπέζι”), Πολύ κουραστικό, και καθόλου διασκεδαστικό, μου φαίνεται αυτό το μάθημα τώρα πάντως ( :p ). …Ζητάω συγνώμη, είμαι σε σχετικά…. ‘γκααγκοάου’ καταστάση εδώ (..άχ! Κωλό-ρόλογο του τοίχου!!.. Τέλωσπάντων.. Μην ‘κολλάω’ σε κάτι που έπαθα κιόλας…), είμαι σχέδόν σε ‘αδιέξοδο’ στο…. ‘γνωσιακό’ μου….. ‘νιαούρισμα’ (..αυτό μου ήρθε τώρα, αυτό έγραψα εδώ..), σόρρυ: ‘γνωσιακό’ μου επίπεδο εννοώ (…έ, λεξηπλάστης περιοπής είμαι, μην σας φαίνεται παράξενο αυτό, δηλαδή…. Ξέρω και το τι σημαίνει…. ”κρατωφαναροφόρος” -δικιάς μου εμπνέυσεως λέξη κι αυτή η τελευταία….). 🙂

    Τι έλεγα τώρα…? Ά, ναι!… Ναι…. Και μοιάζω -όντως!- με 19 – 20 (..για κάπου τόσο’ φαίνομαι δηλαδή), ….πολλάκις-αποδεδειγμένα όμως!! ….Αν υπάρχει πάντως κάποιο -έστω- μικρούλι ‘ψεγάδι’ παρεξηγίσιμο: ζητάω ειλικρινά χίλια συγνώμη γι’αυτό…..

    Απ’την άλλη, όμως, και πολύ μπαρντόν (…και πάλι δλδ), δεν μπορώ να κάνω ‘blog’, ‘glog’, ‘flog’… ‘tlog’ κλπ κλπ σούπερ-‘ευτράπελα’ αυτά (… πολύ μπαρντόν κιόλας, δεν ειρωνεύομαι καθόλου και δη: ΚΑΝΕΝΑΝ +ΚΑΜΙΑ (..ούτε όρεξη ε΄χω, ούτε και πρόκειται ποτέ όμως!!..), εδώ, απλώς μου την ‘δίνουν’ πολύ στα νεύρα αυτές οι πολύ -έτσι- ‘κάπως’ ‘ονομασίες’ δηλαδή. Και πολύ σόρρυ για το ύφος μου αυτό (..αλλά, άνθρωπος έίμαι, ….και λογικά, έ…, ‘βιδώνομαι’ εύκολα κι εγώ! ‘Πως να το κάνουμε’ δηλαδή? ….Ανάποδα? Έ,δεν ‘λέει’ καθόλου!…… Σόρρυ, τελείως άσχετο + ‘ξεκούδουνο’ αυτό το τελευταίο!…). Τίποτα μα τίποτα περισσότερο! Απλώς… ‘βιδώθηκα’ λιγάκι με τις παρατηρήσεις -κατά το ήμισυ: στη΄ν ‘Κινέζικη’ (ιντερνετική δηλαδή) γλώσσα Μου φαίνονται τέλειως ‘ξένα’ αυτά -χωρίς να θέλω να σας δείξω ότι…. (πραγματικά) το ‘παίζω’ πολύ ‘γκαγκάου’ και απλώς, τα μόνα που δεν ξέρω καλά, είναι αυτά. Ξέρω, όμως, πάρα πολύ καλά το flash (είναι ένα καλό….. ‘prog’) το οποίο δεν πολύ-σχετίζεται όμως: σχεδόν καθόλου δηλαδή, με τον -γνωστό- ‘κυβερνοχώρο’:..Κι ας μην ‘γελιόμαστε’ και αναμεταξύ μας: όποιος το ξέρει αυτό το… ‘prog’ σίγουρα θα ξέρει ότι ΔΕΝ σχετίζεται καν ούτε με τον… χοροχρόνο, ακόμα! (ξέρω, άσχετο..)…), γιατί, απλώς, δεν τα ξέρω αυτά καλά… Δεν τα έχω…. σπουδάσει δηλαδή (ξε΄χασα και λάθος μου!)… Καταλάβατε? 🙂

    …Καλό βράδυ σε όλους!

    Και σόρρια, φίλοι, για το σούπερ-‘κατεβατό’ μου εδώπέρα….
    (απλώς θέλω πολύ να γίνομαι… Σαφής + κατανοητός….). 😉

    (Ώχ-ώ-ώχ!!…. Φεύγω αμέσως τώρα, για να μην δω τι τερατούργημα έκανα πάλι και… ‘φρίξω’ αφάνταστα! (…Σε σημείο… ‘νιρβάνας’ -όχι “unplugged’ όμως-, δηλαδή!). Ζητάω, και πάλι, συγνώμη γι’αυτό. Απλώς έχω την -στάνταρ, ανθρώπινη- τάση να επεκτείνομαι και να ‘αοίγομαι’ πολύ λεκτικά….). Το ξέρω πως αυτό (η σούπερ-πολύλογία) δεν πολύ-συμβαδίζει με την… ‘ραφιναρισμένα’… ‘fast-foo(d)st’ εποχή μας, και ότι, άρα, έιμαι λίγο ως πολύ….. ‘off’ (”εκτός” δηλαδή). Αυτό το ξέρω, …το ‘παλεύω’ πολύ αλλά… δεν ‘λέει’ να φύγει αυτή η τάση μου (..γμτ!, δλδ)….

    (..Εύχομαι, τουλάχιστον, να μην ‘χτυπήσει’ τόσο, πια, αρνητικά και…. κακαίσθητα, αυτό όλο εδώ πέρα….)

    😉

  13. Ρε μεγάλε χαμελέοντα… Μη βρίσω βραδιάτικα…

    1ον) Φίλε μου έχεις πρόβλημα. Να το κοιτάξεις.

    2ον) ΚΑΝΕ ΔΙΚΟ ΣΟΥ BLOG!!!

    3ον) Όταν κάνουμε comment κάνουμε για να σχολιάσουμε, όχι για να πούμε την ιστορία της ζωής μας εγωκεντρικέ τύπε!

    4ον) Άλλη δουλειά δεν έχεις?

    5ον) Μάλλον σου λείπει sex!

    6ον) Έχεις πάει ποτέ με γυναίκα χωρίς να χρειαστεί να της δώσεις τον αριθμό της πιστωτικής σου κάρτας?

    7ον) Το τακτ δεν είναι μέσα στο λεξιλόγιό μου…

    8ον) Άστο καλύτερα να μη το πω…

    9ον) Αμαλία συγγνώμη.

    10ον) Καληνύχτα

  14. Αν και με κάλυψε ο προλαλήσας κολλητούλης, έχω μόνο να προσθέσω πως δεν είναι δυνατόν να θέλεις να γίνεις σαφής και κατανοητός γράφοντας “Υ.Γ.: Εντωμεταξύ…, ναι, ….ωρέ!, είμαι 26 χρονών! (..Το ξαναλέω, επίτηδες, πάλι!), και ας μην φαίνεται αυτό τόσο πολύ απ’το γράψιμό μου εδώ…..” και πάλι “(..Ώχ, τι είπα τώρα? …Άσχετο! Μην δώσετε ‘βάση’… Απλώς μου ‘βγήκε’… σόρρυ!..) (….Αί! ‘Άμα…. πειά’!, στην τελική όλων δηλαδή!)”

    Επίσης όπως άριστα διατυπώνεται σε προσφιλές λαϊκόν άσμα “Πές μας τι πίνεις εσύ και δε μας δίνεις” και κλείνω λέγοντάς σου πως αυτό που πίνεις τελικά σου’χει κάψει το μυαλό.

Leave a Reply

