Mικρό σα σοκολατάκι

Ποτάμι είναι η αγάπη μου

συχνά πυκνά με πνίγει

Λυπήσουμε αγάπη μου

Και ακούμπησε τα χείλη σου

΄πα’ στα δικά μου χείλη

One response to “Mικρό σα σοκολατάκι

  1. Όχι και πολύ ρημάτο και όχι με ρού (ροή), αλλά -στάνταρ- εξιτάρει την φαντασία αυτό το μικρό ποιηματάκι εδώ. Το ‘κόβω’ πάντως για αυτόσχεδιο και άρα.. σπάνιο!!
    Εγώ, γενικότερα, είμαι ερωτικό άτομο (πράγμα που ίσως να μην μου φαίνεται τόσο πολύ από πλευράς χαρακτήρα), και με ‘πορώνει’ ή, έστω, τουλάχιστον με ‘ανεβάζει’ πραγματικά (έστω και λίγο δηλαδή) το κάθε τι ερωτικό -και γενικώς τέτοιο πράγμα- που βλέπω ή ακούω (…εχχχχ!… εκτός βέβαια από αυτά τα -τελείως μα τελείως- ‘υποκουλτουριάρικα’-‘κονσέρβες’-‘τραγούδια’ (‘τραγούδια’….που λεέι ο λόγος δηλαδή..). Ξέρετε, τα (πασι)γνωστά πια… Προτιμώ -χίλιες μα χίλιες φορές όμως!!- να ακούσω τον ‘άπαιχτο’ και ασύγκριτο τον Μάλαμα, ή την ‘γαμάτη’ την Κανά, ή Περίδη έστω… Πραγματικά ποιοτικούς και ερωτικούς, παρά αυτά τα…. τελείως ‘σάπια’, τα…… άσε, να μην πω τι καλύτερα, δηλαδή….). Πάντως, γενικώς όταν ερωτεύομαι, που΄μου είναι όχι και πολύ συχνό όμως σαν φαινόμενο (ο λόγος? ανάτρεξε και βλέπε: αυτή η εποχή μας..), έχω παρατηρήσει ότι είμαι πολύ up, νοιώθω λες και έχω καταπιεί μπαταρία (απ’αυτές τις πολύ.. χοντρές που είναι δηλαδή), ακτινοβολώ αβέρτα και νοιώθω να αιθεροβατώ σχεδόν συνέχεια και, γενικότερα, να βρίσκομαι ‘αλλού’ (πάντα με την καλή έννοια..) -το συχνό και γνωστό ‘σημάδι’ του ερωτευμένου δηλαδή. Πράγμα που φαίνεται πολύ εύκολα (γενικότερα). Βέβαια, μην ‘γελιόμαστε’ και κοροϊδεύμαστε (..ταυτόχρονα) αναμεταξύ μας: η (κώλο)εποχή αυτή, αυτό το… τρισανώμαλο ‘έκτρωμα’ δηλαδή, έτσι όπως έχει ήδη γίνει (..πολύ.. ‘σκατά’), με τις περίεργες του ‘αποχρώσεις’ (με την πολύ αρνητική έννοια όμως), δυστυχώς, δεν επιτρέπει σχεδόν καθόλου την συχνή ύπαρξη ή, έστω, ‘άνθιση’ του (του έρωτα, αλλά και της αγάπης, εννοώ). Αλλά, συχνά, το αντίστροφο: σχεδόν την απαγορεύει κανονικότατα και με το νόμο -ποθυ λέμε, ή την… ‘εξοστρακίζει’ τελείως δηλαδή!! Και εννοέιται ότι αυτό δεν είναι καθόλου και ότι καλύτερο (σαν γενικότερο ‘ρεζουμέ’ δηλαδή)!… Δυστυχώς, έχουμε πάθει κάτι, πέραν από ωυχικό ‘τραλαλά’, που εγώ το χαρακτηριζω σαν.. ψυχικό… ‘ψυχοπλάκωμα’ μ’αυτά και μ’αυτά (τα ‘στραβά’ κι ανάποδα..) -δεν χρειάζεται όμως και εξήγηση εδώ για ποιά (‘στραβά’ πάντα) λέω…. Είναι, έχουν γίνει δηλαδή με τα χρόνια, πάρα μα πάρα πολλά και άντε να τα αριθμήσει κανείς… Ευτυχώς που υπάρχουν πολλοί άνθρωποι, σαν κι εμένα, που,παραμερίζοντας όσο πιο πολύ (..διάστημα μπορούν) την απαισιοδοξία και ότι ‘στραβό’ κι ‘ανάποδο’ τους συμβαίνει, ερωτεύονται όσο πιο πολύ (με την έννοια του ‘περισσότερο’εδώ) μπορούν, όπως και αγαπούν όσο μπορούν. Μακάρι να ήμασταν όλοι έτσ. Τότε σίγουρα τα πράγματα και οι φάσεις (και κυρίως τα ‘στραβά’ πράγματα και οι φάσεις αυτές δηλαδή) θα ήταν πάρα πολύ καλύτερες απ’όσο είναι τώρα.
    Κατ’εμέ το μισό ‘εληξίριο’ ποιό είναι? Και αν καάνω λάθος, Plz, διορθώστε με. Απλό! ‘Αμπενάκης κι αβγενάκης’ που έλεγε -και λέει ακόμα- η πανσοφη γιαγιάκα μου. Δηλαδή, κυρίως στα ‘στραβά’ -και όλα τα ‘κάπως’, όσο πιο πολύ μπορείτε δηλαδή, απ’το ένα αυτί σας σας να μπαίνει και απ’το άλλο αυτί να βγαίνει -την ίδια στιγμή όμως!!. Ακριβώς σαν να λέμε δηλαδή: ‘κάνε πως δεν το άκουσες’ ή ‘μην δίνεις καθόλου βάση / καθόλου σημασία’. Εκτός βέβαια και αν πρέπει να αντιμετωπιστεί άμεσα και ευέως κάτι (‘στραβό’ έστω), οπότε πάω πάσο. (Τώρα λίγο ξέφυγα..). Πάντως το να ερωτεύεται (πραγματικά όμως και με όλη την καρδιά σου, γιατί υπάρχει και… ‘σικέ’ (ψευδ)ερωτισμός -τελευταία ανακάλυψη κι αυτό…) είναι πολύ καλό. Προσθέτει χρόνια και σέξαπιλ (ώπα! Δεν το λέω εγώ αλλά… κάποιοι έλληνες, όπως και ξένοι, επιστήμονες πριν μερικά χρόνια…). 🙂
    Αυτάάάά….

Leave a Reply

