Ελληνικά Πανεπιστήμια

Καταλήψεις. Μαθήματα. Φοιτητική ζωή. Κι εγώ φοιτήτρια είμαι, αλλά σιωπώ. Δεν έχω τι να πω. Δεν έχω πατήσει στη κατάληψη, αλλά δεν έχω πατήσει και στα μαθήματα. Στα 6 χρόνια που είμαι φοιτήτρια ( 5 η σχολή και φέτος τελείώνω), έχω παρακολουθήσει μόνο 2 ή 4 ( ?) μαθήματα συστηματικά. Με πνίγει. Όπως στο σχολείο. Κάτι δε καταλαβαίνω, μένω εκτός. Μου αρέσουν οι σπουδές, μακάρι να πάρω κι άλλα πτυχία, κι άλλα μαθήματα, διψάω, αλλά γιατί νιώθω να μου κλείνουν δρόμοι αντί να μου ανοίγουν. Πάντα νόμιζα οτι τα πανεπιστήμια είναι χώροι ελεύθερης διακίνησης ιδεών. Δεν είναι. Απορώ με τις κυβερνήσεις και τα εθνικά συμβούλια και αυτά που λένε για τους φοιτητές και τις "λύσεις" που προσφέρουν. Μάλλον δεν μπορώ να συλλάβω τον υψηλό τους τρόπο σκέψης, γιατί όπως λένε και κάθε βράδυ στα δελτία του Α είμαι μια φοιτήτρια = τεμπέλα που τρώει τα λεφτά του μπαμπά και της μαμάς. Όσο για τους αγώνες… ναι, αλλά ξεχνάω γιατί αγωνιζόμαστε καμμιά φορά.

Μπορούμε να τσακωνόμαστε όσο θέλουμε για το αν πηγαίνει η ροζ γραβάτα στον τύπο που λέγεται "Ελληνικό πανεπιστήμιο" αλλά πόση σημασία έχει τη στιγμή που ο βασιλιάς είναι γυμνόοοοοοοοοοοος!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 3-naked-king.jpg

Oχι δε τα βλέπω όλα χάλια, υπάρχουν και καλά και έκανα πολλά 😛

Αλλα λόγια… να γκρινίαζουμε, ξέρετε τώρα

Στο κάτω κάτω 

I am a woman.

I am a beautiful student που λέει και η ΖούμπιιιιιΙΙΙΙΙΙΙΙ ! 

6 responses to “Ελληνικά Πανεπιστήμια

  1. Είσαι φοβερή!!!

  2. Είμαι κι εγώ ένας άχρηστος εκμεταλλευτής γονικής περιουσίας, τεμπελχανάς, αλήτης, αναρχικός, υποκινητής των καταλήψεων, τραμπούκος, φασίστας αριστερός, με σκουλαρίκι, αλκοολικός. Για να τα πούμε όμως έξω από τα δόντια είμαι με μία λέξη, φοιτητής! Ηλίθιοι! Εεε ηλίθιοι!

    Πανεπιστήμιο είναι οι φίλοι και γνωστοί, συμφοιτητές ή όχι…
    Τα υπόλοιπα είναι απλώς κτήρια της κακιάς ώρας στου διαόλου τη μητέρα το κέρατό μου το βερνικωμένο, περασμένο δύο χέρια…

  3. νααααα βρααάααζει το αίμα του νεολαίου.
    Οσο για τις παρέες σίγουρα φτιάχνουν τα πανεπιστήμια, εδώ φτιάχνουν ιστορία 😛 αλλά μήπως στα πανεπιστήμια θα έπρεπε να υποστηρίζεται και η καινοτομία στη σκέψη, στη προσέγγιση των πραγμάτων? Καλή η παρέα, αλλά δε θα ‘πρεπε να φτιάχνουμε και κάτι παράλληλα?

  4. Κάτι να θυμάσαι: Κανείς δε νοιάζεται για τη δική σου επιτυχία όσο εσύ. Συνήθως μάλιστα θα προσπαθήσουν να την εμποδίσουν, αν όχι απλά να την αγνοήσουν. Εξαιρούνται γονεις κτλ.

    Απ’ότι φαίνεται αυτό το “κάτι” που αναφέρεις πρέπει να το φτιάξουμε μόνοι μας.

    Οι καθηγητές προφανώς δεν έχουν το χρόνο να ασχοληθούν με την καινοτόμο προσέγγιση των πραγμάτων από… εσένα.

  5. Auto to gnwrizw kala dustuxws kanenas de 8elei na vlepei ton allo kalutera apo ton idio 😛
    Alla egw de perimena pote apo tous ka8hghtes h tous vouleutes na allajoun to pneuma twn panepisthmiwn. Oute apo tous idious tous foithtes. To perimenw apo olous mas. As kanei o ka8enas thn arxh tou loipon.

  6. Ας κάνει ο καθένας την αρχή του… σαφώς.
    Αλλά δεν φτάνει. Αυτό είναι η ιδέα.
    Κάποιος πρέπει να ασχοληθεί και με τα διαδικαστικά.

Leave a Reply

