Mr Big or Mr Bing?

Όλες οι φίλες μου (κ εγώ μέσα) ψάχνουμε. Όχι χρυσό. Αντρες. Αντρες με χρυσό στην ιδανική περίπτωση 😛 (Πορτοφόλι όχι δόντι… Τη καρδιά του τη θέλουμε από λευκόχρυσο. Δε ζηταμε πολλά 😛 ). Κάθε μέρα έχω κι απο δυο τουλάχιστον τηλεφωνήματα, όπου με ενημερώνουν οτι οι άντρες δεν υπάρχουν πια. Ε τότε τι ψάχνουμε?! 8ο

Όλοι οι φίλοι μου παραπονιούνται πως δεν υπάρχει υλικό. Χαλάσανε οι γυναίκες. Αντε καμμία πιτσιρίκα for the fun. Πάνε τα γκομενάκια. ΟεΟ!

Και ρωτάω: Ψάχνουν αυτοί, ψάχνουμε εμείς, δε θα 'πρεπε να βρεθούμε λογικά κάποια στιγμή?

Βρε μπας και ξεχάσαμε τι ψάχναμε? 

Οκ κουράστηκα τωρα και δε θυμάμαι που έβαλα τα γυαλιά μου, όποιος ψάχνει βρίσκει ( religious copyright) αλλά καληνύχτα 😉

22 responses to “Mr Big or Mr Bing?

  1. Δεν είσαι η πρώτη που το παρατηρείς αυτό και σίγουρα δεν θα’σαι η τελευταία.

    Τι φταίει; Φαντάζομαι η κοινωνία – αυτή δεν φταίει για όλα άλλωστε; Αχ κακούργα κοινωνία…

  2. Μήπως φταίει το πρίσμα μας που φιλτράρει τα πάντα;

    Λέω εγώ τώρα…

  3. Μήπως απλά παραψάχνουμε για πολύ συγκεκριμένα πράγματα …. δεν ξέρω….

    απο τη μια να μη βρίσκεις τίποτα σου τι σπάει υπερβολικά δε λέω…
    αλλά απο την αλλη να βρίσκεις πολλούς και διάφορους αλλα να μην σου ξυπνάνε αυτό το κάτι, σου τι σπάει ακόμα πιο πολύ …..γκρρρ

    Μήπως για όλα φταίνε αυτές οι ρημαδο-ρομαντικο-ταινιες που μας έχουν περάσει οτι αυτός ο “ιδανικός έρωτας” υπάρχει !!!
    Μήπως καλά θα ήταν να αρχίσω να βλέπω απο δω και πέρα μονο θρίλερ , μπας και στανιάρω λιγουλάκι 😛

  4. symfwnw me elizabeth!
    episis ftaine ta paramuthakia me tous prigipes pou mas diabazan sta niata mas.

  5. mhpws ftaiei oti eimaste toso proshlwmenoi se auto pou psaxnoume pou de vlepoume mprosta mas? Sto katw katw ta paramu8ia to mono stoixeio pou mas dinoun gia ton prigkhpa einai oti ekane eutuxismenh thn hrwida.
    Kai mporei na se ekplhjei to ti kai poios 8a kanei ti kardia sou na xtuphsei dynata.
    Maybe all you have to do is slow down so you can hear your heartbeat.

  6. an h kardia mas xtuphsei dunata tha thn akousoume… kai pisteuw oti eimaste oles polu mikres gia na arkestoume se mh dunatous xtupous!!!
    alla pes pws kanoume to slow down, gia na eimaste sigoures, kai tin akoume……(3ekourathika!!!!!!) autos me to kati pou tha mas kanei thn ekplh3h, tha thn akousei? h tha “thn exei akousei alliws”….? egw ekei duskoleuomai omologw…to tiki taka mou to akouw mia xara 😛
    “””Kai mporei na se ekplhjei to ti kai poios 8a kanei ti kardia sou na xtuphsei dynata.””” …auto thelw kai gw! mia ekplh3h!!!ena kati..! …perasan kai ta genethlia mou kai oute ena surpise party 😦

  7. lol…ksekoufathika enow ekei pou grafw 3ekourathika!!!!!

  8. έχω μια “φιλία” που κρατά χρόνια, προσέξτε τα εισαγωγικά…ποτέ δεν ήταν φίλος. Πόσες φορές έχετε νοιώσει ότι κάποιος ανθρωπος θα παίξει κάποιο σημαντικό ρόλο στη ζωή σας? Δεν έπεσα ποτέ εξω με αυτόν, σκίρτησε η καρδια μου απο την πρώτη στιγμή (δεν το παραδεχόμουν ωστόσο)κανεις δεν ειναι τέλειος…δεν έκανε το πρώτο βήμα, δεν τόλμησα και εγω…φταίει η ρημάδα εποχή? φοβόμαστε να πληγώσουμε τον εγωισμό μας? τι έγινε ρε παιδιά? όταν ερωτεύεσαι βάζεις τον εγωισμό σου στην άκρη…παραμένει “φιλος” -προσέξτε τα εισαγωγικά- περάσαμε χαρές και αγχη μαζι αλλά παραμένει φίλος…δεν ειναι ρομαντικη χαζοαμερικάνικη ταινια, ειναι μαρτύριο αλλά αν αγαπάς και σε αγαπούν πιστεύω πως τα πράγματα βρίσκουν το δρόμο τους…τωρα βεβαια αν πανε και λιγο στραβά…έ, δεν είναι ανάγκη να πηγαίνουμε και εμείς μαζί τους!

  9. Καλά τα λέτε …
    ααα δεν είπαμε για την περίπτωση που ερωτευόμαστε κάθε τρείς και λίγο και μετά διαπιστώνουμε πως είναι μιά πλάνη , (σαν αυτές της Πολυδούρης ) , γιατί η ουσία είναι να έχουν τα συναισθήματα και διάρκεια! και να μην είναι φούσκες σα κι αυτές του χρηματιστηρίου 😛

    Guenevir τι καθεσαι καλή μου , αφου το διαπίστωσες οτι ο “φίλος” σου θέλεις να γίνει και ΦΙΛΟΣ σου !! 😉 τότε βουρρρ όρμαα αλίμονο στους υπόλοιπους που ακόμα δε ξεστραβωθήκαμε 😛

  10. Guenevir (ah polu wraio nick) to biwnw kai gw auto me enan “filo” mou. apla kata kairous emfanizontai trita proswpa kai katalagiazei to pathos (auta ta kathe-treis-kai-ligo-fouskes-planes-pathi pou leei kai h elizabeth). H alhtheia einai oti protimw na einai “filos” mou pia, meta apo tosa xronia de riskarw na kanw kati kai na xasw ena apo ta pio shmantika atoma pou exw sth zwh mou…
    alla auto pou les “Πόσες φορές έχετε νοιώσει ότι κάποιος ανθρωπος θα παίξει κάποιο σημαντικό ρόλο στη ζωή σας?” to eniwsa apo thn arxi kai to niwthw akoma! kai hdh paizei shmantiko rolo…
    twra an tha pai3ei ton 1o rolo…tha dei3ei sthn poreia… to timing einai polu megalh upothesi-isws akoma den exei erthei to “swsto timing” 😉

  11. κατα βάθος ξέρει και ξέρω πως θα χτυπάμε το κουφιοκεφαλάκι μας εαν το αφήσουμε στη μοίρα…εγώ πολύ ευχαρίστως ρισκάρω την όποια “φιλία” μας-αχ αυτά τα εισαγωγικά, αχ!-ναι, ήρθαν και άλλοι στη ζωή μας(προσωρινοί-δεδομένοι φουσκές-πλάνες όπως λεει η Elizabeth) μα να που ξαναγυρισαμε στο να θέλουμε ο άλλος να ειναι μέρος της καθημερινότητας μας…αν εισαι φίλος έχεις άγχος τι θα βάλεις να σε δει η κοπελια-φίλη σου? αν ειναι φίλος θα σε πιάνει το σκίρτημα κάθε λίγο και λιγάκι σαν σου πετά ένα φιλι στο μάγουλο? μου τη δίνει το σωστο timing…στην περίπτωση μου μιλάμε για χημεία μπουρλότο αλλα…όπως το συζητησαμε μια φορά…κ#λ#νουμε ειπε! συγχιστηκα πάλι που το σκεφτηκα! γκρ!

  12. Τελικά νιώθω τυχερή που δεν εχω (μέχρι στιγμής πάντα ) τέτοιες “φιλίες”. Απλά εαν έχω συναισθήματα δεν μπορώ να τα κρύψω με τίποτα , ( που να συγκρατηθώ η Σκορπίνα 😛 ) , αυτό απο τη μιά ειναι πιο ξεκάθαρο, απο την άλλη βεβαια απομακρύνεις άτομα που μπορεί να τα χρειάζεσαι στη ζωή σου. Δλδ όσο κι να πιστεύω οτι τα σωστά άτομα πρεπει να τα κρατάμε στη ζωή μας, (απο το πρώτο κιόλας δευτερόλεπτο που το αντιληφθούμε ), στις ανθρώπινες σχέσεις δεν υπάρχουν συνταγές , τιποτα δεν ειναι σταθερό-βέβαιο-σίγουρο.

  13. Oύτε Mr Big ούτε Mr Bing… ΜR ΒΕΑΝ έχουν γίνει οι άντρες. Μονόχνωτοι, ατζαμήδες, κλεισμένοι στον εαυτό τους και στις προσωπικές τους σκοτούρες (χαρακτηριστικό του Mr Bean είναι ότι ως μισάνθρωπος απεχθάνεται οτιδήποτε άλλο εκτός από τις παραξενιές του…) Δεν έχω δίκιο;

  14. Life’s too short gia na vazoume to kwlo mas mprosta apo th kardia mas. (den einai wres gia na kwlonoume autes 😉 )

    @Mantalena: Mr Bean 😛 polu kaloooooo!!!! 😀

  15. να σας πω κατι να γελάσετε? σημερα μου τηλεφώνησε ένας κρυφός θαυμαστής, καιρό ειχε να μου συμβεί αυτό…βεβαια δεν ειναι η πιο κατάλληλη στιγμη/περιοδος για μένα…μετακομίζω απο την πολη που σπουδάζω, το μέλλον αβεβαιο, άγχος τρομερό και συν τις άλλοις σκεφτομαι σοβαρά να πάω διακοπες με τον “φίλο” μου (κάτι πέταξε πως ίσως βρεθούμε)…μου έκανε εντύπωση που για κάποιον άγνωστό μου υπήρξα η αφορμή να πάρει θάρρος και μου το εκφράσει μέσω τηλεφώνου έστω…δεν με πρόσβαλε ο ανθρωπος αλλα για να ειμαι ειλικρινής επηρεασμένη απο πολλά του την είπα (οχι δεν ειμαι σκύλα ή τυπισσα “too good to be yours”) απλά του είπα την αλήθεια χωρις να το παίξω γκόμενα και να κάνω τρίπλες ανευ λόγου και αιτίας “με κολακελυεις αλλά μην παίρνουν τα μυαλά σου αέρα, βρες κάποια κοπέλα που στ’αλήθεια να ανταποκρίνεται στα συναισθήματά σου”-με ισοπέδωσε όταν είπε οτι θα κάνει κρύο ντους μετα απ’οσα ειπα…men! δεν το πάω πουθενα, απλά μονολογώ φαντάζομαι…απο την άλλη ο “φίλος” … πόσο θέλω να δω τα πράγματα να πηγαίνουν προς το καλύτερο, το έχω ανάγκη!ΤΟΝ εχω ανάγκη! ωστόσο κωλόνουμε αμαλιτσα μου, κωλόνουμε…

  16. αχχχχχχ αυτό παθαίνουμε κολλάμε και μετά δεν βλέπουμε κανέναν άλλον , έχουμε μάτια για ΜΟΝΟ έναν άντρα!!!!

    ααα άσχετο Αμαλία τώρα το κατάλαβα το υπονοούμενο του τίτλου :crazy: ( που να μουν και φυσική ξανθιά δλδ )
    Εγώ ψηφίζω τον αγαπημένο μου Μίστερ Μπίνγκ !!!! 😀
    που μετά απο πολλά χρόνια φιλιάς βρέθηκε η αδερφή ψυχή, εστω και στον Τσάντλερ 😛

  17. @guenevir: giati den pate kapou na ta pieite-na methusete na mhn kratiosaste-na teleiwnei to thema????? nomizw oti mono auto menei pleon – na mhn leitourgei to mualo
    @amalia: ah polu m’arese auto thn kardia kai tous gloutous 😛

  18. λες? τον έχω μεθύσει με φιλιά και έπιασε το κόλπο…αντε και με τα οινοπνευματώδη αρκει να μην το παρακάνουμε! καλοκαιρινες διακοπες χρειαζόμαστε, ειμαστε σε κατάσταση εκτακτου ανάγκης!

    αμαλια…και μένα μου άρεσε αυτό με την καρδιά και τους γλουτούς! στους γλουτούς υπερέχω ξεκάθαρα για την καρδιά δεν ξέρω αν θα την εκτιμήσουν οι λεβέντες…

  19. @ Guenivir : Vre syyy kanto opws h karezh sto koroidaki ths despinidos me ton Hliopoulo pou ton potize kai auth tou ekane taxa th me8usmenh pinontas nero, taxa mou ouzo 😛

    Oso gia gloutous kai kardia, oti exei o an8rwpos gia kalo einai 😉

  20. αμαλιτσα μου εγω την εχω πατησει σαν την Καρεζη στο “δις διευθυντής”…ειναι και αυτός ο Σαμιωτάκης βρε παιδί μου…την πίστη σου βγάζει! ολόκληρο ανδρολίβαδο και εγώ ΕΚΕΙΙΙΙΙΙΙ….βεβαια ξαποστειλαμε τις χαζογκόμενες (καλό αυτό! ωστόσο κερδιθηκε η μάχη όχι ο πόλεμος 😉
    ελπίζω να παω διακοπές και να περάσω καλαααα 😉

  21. Na to h8iko didagma ths olh istorias:

    KALES DIAKOPEEEEEEEEES!!!!!!!!

    🙂 😉 😛

  22. aMEN για όλες μας… 😉

Leave a Reply

