‘Αμα…

Αμα γλιστρίσω φέξε μου! Όταν ήμουν μικρή ( δηλαδή, μικρότερη, ακόμα μικρή είμαι 😛 ) μου λέγαν πώς άμα μεγαλώσω θα καταλάβω. Δεν κατάλαβα. Η αδερφή μου, που δε καταλάβαινα τα γκομενικά της, μου έλεγε πως άμα κάνω σχέση θα καταλάβω. Δεν κατάλαβα. Οι καθηγητές μου, μου έλεγαν οτι άμα περάσω στις πανελλήνιες θα ξεκουραστώ. Ε, μια ξεκούραση την είχα δε λέω 😛 , οχι αυτό που μου τάξανε πάντως. Οι γονείς μου μου λέγανε οτι άμα γίνω φοιτήτρια θα ασχοληθώ με αυτά που θέλω. Δεν έγινε. Τώρα μου λένε πως άμα πάρω πτυχίο, θα βρω αυτό που θέλω. Άμα δουλέψω, θα κάνω όσα ταξίδια θέλω. κτλ. κτλ. Η ζωή τελικά πότε αρχίζει? Άμα μάθω θα σας πω. Εν τω μεταξύ θα με έχουν να περιμένω σε αυτή τη χάλια αίθουσα αναμονής, καταδικασμένη να βλέπω ξανά και ξανά το ίδιο επισόδειο No sex and definitely no City ?! Could it BE more boring?!
E οχι! Φεύγω! Πάω να ζήσω! Δε μπορώ να τα αναβάλω όλα για άμα γίνουν όλα τέλεια και γω γίνω ξανθιά με ροζ μαγουλάκια. 😛

….
E ξέρει κανείς από που πάω για να βρω τη πόρτα???

3 responses to “‘Αμα…

  1. Έλα τώρα που δε ξέρεις την απάντηση…

  2. Τη πόρτα ?? ποιά πόρτα ?? ποιά από όλες???
    Κι έρχονται τα διλήμματα …
    Αλλά να σου πω Αμαλία (ή μάλλον να σου ξαναπώ ) τις πολύ μεγάλες και σημαντικές αποφάσεις στη ζωή μας τις παίρνουμε ενστικτωδώς. Δεν είμαστε βέβαιοι ,δεν είμαστε σίγουροι, απλά υποθέτουμε. Αλλά κάτι μέσα μας, μας μιλάει και μας λέει ΝΑΙ. Ε λοιπόν σε αυτά τα ΝΑΙ δε χωράει αμφιβολία, η ζωή είναι πολύ σύντομη, για να τα καταπιέζουμε.

  3. Όταν αρχίσεις να δουλεύεις θα κάνεις όσα ταξίδια θέλεις; Θα κάνεις σίγουρα κάποια ταξίδια αλλά όχι όσα θέλεις γιατί απλά τον περισσότερο χρόνο θα… δουλεύεις. Άσε που αν η δουλειά δεν πληρώνει καλά… Αν βρεις την πόρτα please δειξ’ την και σε εμένα 😉

Leave a Reply

