Και θέλω να τα σπάσω όλα

Photobucket - Video and Image Hosting

και δε θέλω manager!!!

4 responses to “Και θέλω να τα σπάσω όλα

  1. Το σκίτσο έχει εκπληκτική ομοιότητα με κάτι που είχε φτιάξει η μία ανηψιάμ ου όταν ήταν 10 ετών και που το έχω κρεμασμένο στην κρεβατοκάμαρά μου… Δεν πιστεύω στα μάτια μου!

  2. άχου το!

  3. eee.. otan lew manager ennow anger manager 🙂

  4. και ποιος δεν θέλει λοολ

    εχω σπάσει 2 φορές το κινητό μου απο τα νεύρα…
    άσε που χάλασα την ίδια μέρα και το χειριστήριο ραδιοφώνου απο το τιμόνι στο αυτοκινητάκι μου 😛

Leave a Reply

