Μια γυναίκα φεύγει…

Κάποιες φορές μου έρχεται να ανοίξω τη πόρτα και να φύγω. Απλώς να φύγω, χωρίς πλάνο, χωρίς προορισμό, με τα χέρια στις τσέπες για να σε θυμάμαι και το δικό μου βάδισμα ("πώς περπατάς έτσι παιδί μου?!" μαμά + αδερφή, είμαι δεσποινίδα πια 😛 ). Το είχα κάνει κάποτε, όταν φορούσα ακόμα πάνες… Με είχαν νευριάσει την ώρα του φαγητού, οπότε κυρία, σηκώνομαι πάω στο δωμάτιο μου, παίρνω ένα μαντηλάκι λουλουδάτο, το κάνω πουγκάκι και βάζω μέσα τη πιπίλα μου και ένα ροζ σπιτάκι- καθρεφτάκη ( vain cry baby ). Ανοίγω τη πόρτα και φεύγω. Λίγο πριν βγω στον κεντρικό δρόμο με σταμάτησαν οι δικοί μου. Με ρώτησαν που θα πήγαινα κι εγώ τους απάντησα οτι θα πήγαινα λαθρεπιβάτισσα στην Αγγλία στον ξαδέρφο μας, ή στην Αμερική στο ορφανοτροφείο της κυρίας Πόνυ. Βλέπετε έβαζα την αδερφή μου να μου διαβάζει την Κάντυ Κάντυ κάθε βδομάδα. Κάθε Πέμπτη, το θυμάμαι ακόμα 🙂 . Ακόμα δεν έχω πάει ούτε Αγγλία, ούτε Λονδίνο. Ίσως μια από αυτές τις μέρες ανοίξω επιτέλους τη πόρτα της "λογικής" και φύγω. Ίσως πάψω να είμαι τόσο προσγειωμένη και απογειωθώ.

O πίνακας της φωτογραφίας είναι του Steve Hanks

8 responses to “Μια γυναίκα φεύγει…

  1. Το πρώτο πράγμα που μου ήρθε είναι πάμε μαζί!

    Αλλά δε θα το πω… Καλά να περάσεις!

  2. Μην ξεχάσεις όμως να γυρίσεις.

  3. Καλά ταξίδια να έχεις!

    🙂

  4. Euxaristw vre paidia… Ti 8elete na sas ferw ?

  5. θελω κι εγώωωωωωω
    εε σημερα το απόγευμα αυτο ακριβώς σκεφτόμουν ,ποτε θα φύγω …….. (μηπως λεω μηπως εχουμε αναπτύξει καποιας μορφης τηλεπάθειας heh )

    καλα εεε εχασα φοβερα ποστς αυτες της μερες , υποκλινομαι για αλλη μια ακομη φορα Αμαλιτσα !!!!! 🙂

  6. Κουμπάρα μη φύγεις, τώρα ήρθες…

  7. @ Lizzy: Thanks vre KAI gia to tsouvali comments 😉 Pou les na prwtopame???
    @ Koumparos: Taaaaaaje mououou….

  8. ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΚΑΚΟ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΜΕΝΕΙΣ ΣΕ ΚΑΤΙ/ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΝΑ ΔΡΑΠΕΤΕΥΣΕΙΣ ΑΠΟ ΜΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ. ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΩΡΙΜΗ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΙΔΕΟΛΟΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΦΟΒΟ ΚΑΙ ΔΕΙΛΙΑ.

    ΦΙΛΙΑ..

Leave a Reply

