Παζλ

picasso_woman.1932.jpg

Ξέρεις τι είναι να έχεις δυο μάτια να τα κοιτάς και να λες ο κόσμος είναι άσχημος αλλά όταν τον βλέπω να καθρεφτίζεται σ’αυτά τα μάτια τότε μπορώ να τον ζήσω. Να κοιτάς αυτά τα μάτια και να καταλαβαίνεις οτι είναι μέρα από το χρώμα που παίρνουν, οτι νύχτωσε γιατί βλέπεις τ’αστέρια να λάμπουν μέσα σ’αυτά τα υγρά μάτια. Και μετά να στα παίρνουν αυτά τα μάτια και να σ’αφήνουν χαμένη δίχως χρόνο, δίχως πνοή.

            Ο ήλιος σε έλουζε. Το φως σε στεφάνωνε. Φορούσες ένα κίτρινο πουκάμισο και χαμογελούσες. Ο Απόλλωνας του Φωτός. Και έτσι όπως στεκόσουν μου φάνηκε οτι το κίτρινο αυτό πουκάμισο έγινε φως και με τύλιξε και μένα.Σε αναγνώρισα αμέσως.Ήσουν Αυτός λοιπόν.

            Πέρασα από δίπλα σου ταραγμένη. Σε άγγιξα στο μπράτσο. Γύρισες. Πρέπει να χαμογέλασα και να σου είπα κάτι σαν γειά τι κάνεις. Πρέπει να μου χαμογέλασες και να έβαλες το χέρι σου πάνω στο δικό μου, να το χάιδεψες λέγοντας κάτι σαν Α γειά τι γίνεται πως τα περνάς, μα δε μπορώ να είμαι σίγουρη γιατί το μόνο που άκουγα εγώ ήταν η τρικυμιασμένη θάλασσα που είχα μέσα μου. Βγήκα έξω. Στάθηκα. Έφερα το χέρι μου στο στήθος μου σε μια απελπισμένη προσπάθεια να κρατήσω τη καρδιά μου, τη καρδιά μου που δε κυβερνούσα εγώ πια, γιατί ήταν ένα καράβι όλο πόθους μέσα στη φουρτούνα της ψυχής μου. Μου φάνηκε πως κανένα σημείο του κορμιού μου δεν ήταν στη θέση του. Τα μάτια μου ήταν μπλεγμένα στα μαλλιά μου, τα γόνατα μου ήταν στους αστραγάλους μου και οι πατούσες μου στον αέρα. Ήμουν ένα τεράστιο παζλ. Και το χέρι μου…το χέρι μου…το ‘χα αφήσει στο μπράτσο σου μέσα στο χέρι σου…Μα όχι…το ‘χα εγώ και το κρατούσα στην αγκαλιά μου… 

One response to “Παζλ

  1. Ολα τα κείμενα σου αυτού του στύλ με εντυπωσιάζουν ….
    Μήπως η καρδιά της γυναίκας στο βάθος ειναι πάντα ίδια σε όποιο γυναικείο σώμα κι αν χτυπάει….

Leave a Reply

