Ημερολόγια αγάπης…

Μου αρέσει να σκέφτομαι την αγάπη μου, να κλείνω τα μάτια και να αφήνομαι σε αυτό το γλυκό μούδιασμα, που σου προκαλεί αυτή η ζεστασιά που ξεσπά σαν κύμα μέσα σου.
Νιώθω τους κυματισμούς να παρασύρουν κομμάτια του κορμιού μου, όπως το κύμα νανουρίζει γλυκά την άμμο και τα χαλίκια.
Αφήνομαι σε αυτή τη λυτρωτική και ήρεμη ανακατάταξη του απ’ την αγάπη, καθώς σκέφτομαι τις λεπτομέρειες που αγαπώ στον καθένα σας. Αυτά τα μικρά, γλυκά μυστικά που μας ενώνουν, εσάς που τα έχετε και εμένα που τα παρατήρησα.
Σας αγαπώ κι ας είστε βλάκες. Και ‘σενα που με πρόδωσες, ξανά και ξανά, και ‘σενα σ’ αγαπώ και ας σ’ έβγαλα από τη ζωή μου. Και μου λείπεις και ας μη σε ξέρω πια.
Όσο κι αν κοιτάς τα γράμματα μου, τα σκόρπια κείμενα και τα ωρολόγια προγράμματα, τα ημερολόγια μου δε θα τα βρείς ποτέ. Οχι, δεν είναι ούτε αυτά τα παλιά εισητήρια σινεμά, ούτε αυτή η μασιμένη τσίχλα που κλείνει δεκαετία στο συρτάρι μου. Τα ημερολόγια μου είναι οι συνειρμοί που μου φέρνει ένας στίχος, μια λέξη, ένα βελάκι, αλλά κυρίως οι μουτζούρες και τα γεμάτα γραμμές περιθώρια των τετραδίων. Για άλλη μια φορά οι λεπτομέρεις με κυβερνούν…

4 responses to “Ημερολόγια αγάπης…

  1. Κι εμένα μου αρέσει… Και σε ποιον δεν αρέσει? Όλοι έχουν ανάγκη την αγάπη τους. Δυστυχώς σήμερα ότι δηλώνεις είσαι… Εσύ τι δηλώνεις και τι είσαι?

    Τα δικά σου μυστικά? Πότε θα μας αφήσεις να τα παρατηρήσουμε?

    Μπορείς να βγάλεις κάποιον από τη ζωή σου? Εγώ δε μπορώ… κανείς δε μπορεί.

    Arts & Farts? Αν είναι δυνατόν! Μην προσπαθείς να το μετριάσεις…

  2. Lambroukos: Xazoulini????…Oute??? 😛
    non private: kai s anwtera
    zero: ta dika mou mustika?! De fainontai me ta matia… Arts & Farts… alh8eia einai…

Leave a Reply

