Δε κοιμάμαι τώρα πια τα βράδια…

…κάνω χαζο-τεστ γιατί δεν έχω φράγκα!!!

Ε ναι λοιπόν το βρήκα το νέο μου χόμπι, τεστ προσωπικότητας στο internet. Ετσι έμαθα για μένα οτι: Σαν τύπος Blogger είμαι διορατική (?!) με αυτοπεποίθηση και το blog μου θα έπρεπε να είναι μωβ. Είμαι γεννημένη ποιήτρια και κατά 60% (μόνο!?) αλλόκοτη. Επίσης, συνδυάζω τη ζωτικότητα μιας ξανθιάς με την ένταση μιας καστανής και θα έπρεπε να βάψω τα μαλλιά μου μπλε! Μέσα μου κρύβω μια Sheryl Crow και το 10 το καλό μου είναι οι γνώσεις και η δημιουργικότητα μου. Οι ιδέες μου μια μέρα μπορεί να αλλάξουν τον κόσμο (χα! το ήξερα αυτό 😉 ). Και αυτό που ζηλεύει ο κόσμος δεν είναι η ομορφιά μου 😦  , αλλά τη δημιουργικότητα και τη ζα- μαν- φου στάση μου.

Η επιστημονική εγκυρότητα αυτών των τεστ είναι καρατσεκαρισμένη, αφού το αποτέλεσμα στο τι ζώδιο θα έπρεπε να είμαι είναι Καρκίνος, που είναι ο ωροσκόπος μου! Και όπως με έχει διδάξει η αστρο- γκουρού μου (η Princess, της οποίας το σκοτεινά όμορφο blog μπορείται να δείτε εδώ ) κατά βάθος θέλουμε να συμπεριφερόμαστε όπως ο ωροσκόπος μας.

Ωραία και τώρα… τα ρα τα τζουουουμ!!!

Το καλύτερο από τα αποτελέσματα που πήρα:

Your Daddy Is Ozzy Osbourne
What You Call Him: Dada

Why You Love Him: He knows best

Who's Your Daddy?

Περιμένω με ανηπομονεσία τα δικά σας αποτελέσματα στα comments!! 😉 

3 responses to “Δε κοιμάμαι τώρα πια τα βράδια…

  1. PrincesadeCopas

    Επιτελους βρηκα ενα τιτλο που να δειχνει τις επιστημονικες & βαθυστοχαστες γνωσεις μου.. Ειμαι αστρο-γκουρου..:D Θα το βαλω και στο βιογραφικο μου (μπορει ετσι να αρχισει το γραφειο εξευρεσεως εργασιας να με στελνει σε πιο ενδιαφεροντα ιντερβιου..:p one can only hope..)
    Σ’αυτα τα διαβολικα τεστ προσωπικοτητας ειχα εθιστει τρελα ενα φεγγαρι. Τα ειχα κανει όλα. Αρχισα απο τα κλασικα (I.Q & E.Q tests ) κατεληξα να κανω και κατι άλλα του τυπου: “Τι γευση παγωτου ειστε?” (Μόκα). Με ποιο μυθικο πλασμα ταυτιζεσαι “Βρυκολακας” κ.ο.κ.
    Τα αγαπημενα μου ομως ηταν αυτα τα περιεργα (και πολυ υποπτα) που χωριζουν τους ανθρωπους σε κατηγοριες (κατι σαν τα ζωδια ενα πραμα) πχ ENFj – The Actor, ENFp – The Reporter, ENTj – The Pioneer κλπ. Εμενα με ειχαν βρει INFp – The Romantic (τρομαρα τους). Αν δε φοβασαι οτι αυτα τα τεστ τα παρακολουθει η CIA (χεχε) οριστε το λινκ http://www.socionics.com/sta/sta-1-r.html?0::: Ειναι μεγαλο τεστ παντως..Θες μια δυο ωριτσες να το τελειωσεις..Enjoy!

    P.S. Σ’ευχαριστω για το link 😉

  2. Νομίζω ότι την πέρασα την φάση με τα τεστ προσωπικότητας… Και τώρα απλα έχω παραδεχτεί στον εαυτό μου ότι ουτε εγω η ίδια δε βγάζω άκρη τελικα, εαν και πάντα βλακωδώς υπολόγιζα ότι απο αποψη αυτογνωσίας τα πάω πολύ καλυτερα σε σχέση με άλλους, Μέτρα άλλη μια μεγάλη πλάνη στη ζωή μου…..

    ουπςςς το παρατράβηξα παλι 😛

    Μάλλον Αμαλίτσα κι εγώ δεν κοιμάμαι τα βράδια 😉

  3. Geia sou vre Ermi jenuxtusa. 😉 Egw pali egina prwinos typos… 7+30 gurisa xtes spiti mou, kai epesa (mallon 3era8hka 😉 ) gia upno… 😛 😀
    Thanx gia ta comments…

    oso gia ta test kanw mono ta mikra, ta megala variemai… allo ena stoixeio ths proswpikothtas mou mallon …

Leave a Reply

