Εν αρχή ην η ποίηση

Δε ξέρω πως να ξεκινήσω αυτό το blog, έτσι σκέφτηκα να το εγκαινιάσω
με ένα ποίημα που έγραψα κάποια Δευτέρα, τον μακρινό Οκτώβριο του 2000.
Πολλοί λένε οτι η ποίηση έχει εκλείψει σήμερα, όμως θέλω να πιστεύω οτι
απλώς ακολουθεί το κύκλο του φεγγαριού και στην επόμενη φάση θα είναι
πιο γεμάτη από ποτέ. Ελπίζω απλώς να είμαι εδώ για να δώ τη πανσέληνο.
😉 So here it goes…

 

Στάθηκα στα μέρη της χαμένης μου νιότης

της νιότης που με γέλασε πως θα κρατούσε μια ζωή

Είδα τους ίσκιους όλων όσων δεν έζησα,

δεν είπα και δεν έκανα

τις λύπες και τις χαρές που δεν ένιωσα

σε θλιβερή παρέλαση στα μάτια μου μπροστά

Τα μάτια μου, τα γεμάτα δάκρυα και απελπισία

που είδαν τη γέννηση και το θάνατο

λαμπερά πολύχρωμα πουλιά να χάνονται στον ουρανό

τσακισμένα καράβια κάτω από το φως των αστεριών

Υστερα κουρασμένη ξάπλωσα το κορμί μου

στην άμμο την ξανθή

που πάνω της σε καιρούς άλλους

είχα χαράξει μια ζωή που δεν μπόρεσα να ζήσω

Ένιωσα το κορμί μου να βουλιάζει στο σκοτάδι

σαν άσπρο βότσαλο σε μαύρη θάλασσα

κράτησα το κορμί μου ζεστό και ακόμη ζωντανό

κράτησα και τα σπασμένα μου όνειρα

τους σιγοτραγούδησα ένα νανούρισμα, μια προσευχή

λέξεις που δε γνώριζα και δε θυμάμαι πια

και τα φίλησα για καληνύχτα

Τότε ένιωσα το κορμί μου γαληνεμένο

και τη γλυκιά μυρωδιά ενός νυχτολούλουδου,

τη ζεστασιά μιας αγκαλιάς…

της δικής μου αγκαλιάς

Άνοιξα τα μάτια μου και αντίκρυσα

μια αυγή λιγότερο βάρβαρη…

Οι αχτίδες της καινούργιας μέρας δε με χαρακώνουν πια.

 

One response to “Εν αρχή ην η ποίηση

  1. ωωωω ναι το καταλαβαίνω, σε καταλαβαίνω…..

    Τελικα το πιο γαλήνιο είναι αυτο: της δικής μου αγκαλιάς…..
    ίσως μονο έτσι πραγματικά βγαίνουμε απο την θλίψη …. και βγαίνουμε?? ή απλα νιώθουμε στιγμές, μήπως η μονη ευτυχία είναι απλά στιγμες χαρας, και γέλιου ? απορώ τωρα τελευταία …

    Δεν ξέρω να γράφω σχόλια σε blogs, ειναι τα πρώτα μου ……Επλίζω μονο να μην καταστρέψω το στυλ 🙂

Leave a Reply

